morir

Direktlänk till inlägg 12 september 2012

hos julia

Av En Flicka - 12 september 2012 19:51

Just nu är jag hemma hos julia

för när jag kom hem efter skolan idag så slog pappa mej rätt över kinden med handflatan.

så jag åkte hem till Jeppe, Julia var där !

sen åkte julia och jag hem till hennes pappa 

är så glad att jag har dem som stöd !

imorgon ska jag prata med mamma om allt som har hänt och så

oh sen ska jag berätta för mina lärare vad det är som händer

oh antagligen så kommer det att anmälas.


Han har gjort mer mot mej när han har varit full

men vill va glad nu när jag är hos julia så kan ta det nån annan dag.

Julia, jeppe oh julias familj var dem första som fick reda 

på va Pappa gör mot mej


känns så skönt att veta att man har stöd från andra utanför sin familj

så tack !  


kram/ en flicka

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av En Flicka - 22 november 2012 15:31

heej   vet inte riktigt hur jag ska kunna fokusera när jag är i den här sitvationen... finns vell saker som jag vill uppleva i framtiden men inget som jag känner att jag behöver uppleva. jag ger hellre upp och slipper att kämpa mer...   m...

Av En Flicka - 24 oktober 2012 14:17

jag har ångest attacker jag orkar inte mer allt jag gör blir fel och allt jag säger tar folk konstigt   hela jag är misslyckad om en månad ska jag göra det men vet inte om jag ska ta tåget eller om jag ska hänga mig. ...

Av En Flicka - 7 oktober 2012 21:11

tack till alla som bryr sig !   betyder verkligen massor! men har inte orkat svara på alla, vet inte vad jag ska svara riktigt heller men jag har läst dem och är tacksam för erat stöd !   kram / en flicka ...

Av En Flicka - 7 oktober 2012 16:04

jag orkar inte mer jag har gett upp hoppet   om allt.   Du var den enda som fick mig att stå kvar en låt till dig       mamma jag vet hur det måste kännas du vet inte vad jag ska göra, du sitter bredvid mig medans jag skriver...

Av En Flicka - 29 september 2012 17:27

Jag bara känner att jag är så arg hela tiden ! när jag är arg så vet jag inte vart jag ska ta vägen jag kommer lyckas slå till någon snart ! jag vet inte vad jag ska ta mig till !   Nu är mamma och jag hos mormor... älskar henne men när h...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards