morir

Alla inlägg den 12 september 2012

Av En Flicka - 12 september 2012 19:59

Jesper jag vill va med dej 

men när jag ser dej så blir jag ledsen för vi är så himla olika

du kan inte hantera mina känslor.

Jag börjar gråta för ingenting

jag kräver saker som ingen kan ge mej

Men jag älskar dej så otroligt mycket !

önska att de fanns en lösning att jag kunde bo hos dej

utan att bråka utan några problem !


önska att allt skulle va bra att pappa satt inne

oh du oh jag va me varandra hela tiden

du betyder så mycket för mej och jag vet att jag betyder mycket för dej me

men jag vet också att vi mår dåligt av varandra men samtidigt

blir vi glada !

jag kan inte hantera dej oh du kan inte hantera mej på rätt sätt


kram/enflicka

Av En Flicka - 12 september 2012 19:51

Just nu är jag hemma hos julia

för när jag kom hem efter skolan idag så slog pappa mej rätt över kinden med handflatan.

så jag åkte hem till Jeppe, Julia var där !

sen åkte julia och jag hem till hennes pappa 

är så glad att jag har dem som stöd !

imorgon ska jag prata med mamma om allt som har hänt och så

oh sen ska jag berätta för mina lärare vad det är som händer

oh antagligen så kommer det att anmälas.


Han har gjort mer mot mej när han har varit full

men vill va glad nu när jag är hos julia så kan ta det nån annan dag.

Julia, jeppe oh julias familj var dem första som fick reda 

på va Pappa gör mot mej


känns så skönt att veta att man har stöd från andra utanför sin familj

så tack !  


kram/ en flicka

Av En Flicka - 12 september 2012 09:21


just nu sitter jag i skolan

ska snacka med min lärare snart om lite...

behöver att dem ska veta lite som händer


trivs väldigt  bra i skolan

känns som jag kommer ifrån alla problem hemma och så

ikväll ska jag till Stockholm till Globen och kolla På nickelback det ska

bli väldigt kul !


hoppas att jag kan hålla humöret uppe hela kvällen !


kram/enflicka

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards