morir

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

Pappa och Mamma

Av En Flicka - 11 september 2012 12:37


Jag älskar er.

men allt har förändrats, jag är bara 16 men ni har alltid sagt att jag är klok

och jag gör oftast rätt val.

Ni borde lita på mig

Pappa: vi har inte alltid kommit överens, men när jag väl behöver dej så finns du där

men när du dricker så är du inte du

och när du drack och sa att du inte hade druckit så brast mitt hjärta

jag visste inte vad jag skulle göra, du lovade en sak som du inte höll oh derför

kan jag inte förlåta dej, jag kommer inte bo hos dej sen när du och mamma skiljer er

kommer träffa dej men inte sova hos dej

du har för mycket att bevisa


Mamma: Du har alltid funnits där för mej även fast jag har varit ett svin

derför vill jag säga förlåt för det jag kanske kommer att göra !

hur mycket jag än har plågat dej så har du alltid funnits där, du har ringt hem när jag

var sjuk du har ringt hem från jobbet när du vet att jag har varit ledsen bara för att se så att jag

mår bra ! 

jag vill bara att du ska veta att jag älskar dej mest av allt och du är

den person som jag ser upp till allra mest !

du är mitt allt mamma. DU ÄR MIN ÄNGEL!

jag älskar dej över allt annat !


Förlåt för det ni kommer få gå igenom och för det som kommer hända


kram// miss-sad

 
 
Emma!

Emma!

11 september 2012 13:10

Kämpa på gumman! Hoppas allt blir bra !

http://portiss.bloggplatsen.se

En Flicka

11 september 2012 13:12

tack !!!
mm hoppas ja me

 
HeyTezz

HeyTezz

11 september 2012 13:16

Jag har varit i ett stadie att det fanns ingen ork kvar och skadade mig själv nästan på automatik. Det blir bättre.... Det blir det bara du hänger kvar. Häng kvar.

http://Hey_tezz

En Flicka

11 september 2012 13:18

tack, betyder otroligt mycket att ni bara kommenterar och försöker hjälpa mej !
tack !

 
sanna

sanna

11 september 2012 14:24

hej fina du, jag blir så ledsen när jag läser det här. jag förstår att din pappa har alkoholproblem, men det är en sjukdom, så det finns ingenting som du kan göra åt hans sjukdom, han måste vilja bli frisk själv. han kan lova och lova, men sjukdomen styr tills han väljer att han vill styra den, och jag lider så med dig att du måste ha det så kämpigt hemma. det kan inte vara lätt att genomlida en pappa som du misstror, och en skiljsmässa, men du, fina människa, du ska inte ge upp. det finns så mycket fint kvar, jag brukar tänka som så när jag är trött på allt, att Om jag dör, så är jag död hela tiden sen , ( dom jag har förlorat har jag inte träffat igen, vilket får mig att tro att man inte kommer till jorden igen, man kanske kommer nån annan stans ) men ja, då är man död hela tiden. jag mår då faktiskt hellre dåligt, än att ständigt vara död. för en dag kan jag må bättre, nästa vecka kanske världens roligaste grej händer, om två dagar kanske du träffar en underbar vän, om ett år kanske du ser tillbaka på denna mörka tid och tänker ; vilken tur att jag inte gjorde nåt. nyfikenheten på livet är stor, man vet aldrig vad som kommer att hända, därför lever man vidare för att ta reda på det. och att du som är så ung, redan nu vill försvinna, är ett stort rop på hjälp. och du borde verkligen prata med någon, ring bris eller prata med någon vuxen som du litar på. finaste du, ge dig själv chansen att vara vid liv, att leva. för din egen skull. massa miljoner kramar.

http://www.sannaengstrom.bloggagratis.se

En Flicka

11 september 2012 14:28

tack!
betyder verkligen massor att det finns fina människor som faktiskt bryr sej

men jag vet inte om jag klarar mer
jag har mått psykiskt dåligt i 3 år och jag vet faktiskt inte om jag orkar kämpa mer

 
Ingen bild

september68

12 september 2012 17:10

hej..
läste din blogg , vill sända styrke kramar till dig, o kämpa!
kram annika

En Flicka

12 september 2012 19:47

tack så jättemycket

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av En Flicka - 22 november 2012 15:31

heej   vet inte riktigt hur jag ska kunna fokusera när jag är i den här sitvationen... finns vell saker som jag vill uppleva i framtiden men inget som jag känner att jag behöver uppleva. jag ger hellre upp och slipper att kämpa mer...   m...

Av En Flicka - 24 oktober 2012 14:17

jag har ångest attacker jag orkar inte mer allt jag gör blir fel och allt jag säger tar folk konstigt   hela jag är misslyckad om en månad ska jag göra det men vet inte om jag ska ta tåget eller om jag ska hänga mig. ...

Av En Flicka - 7 oktober 2012 21:11

tack till alla som bryr sig !   betyder verkligen massor! men har inte orkat svara på alla, vet inte vad jag ska svara riktigt heller men jag har läst dem och är tacksam för erat stöd !   kram / en flicka ...

Av En Flicka - 7 oktober 2012 16:04

jag orkar inte mer jag har gett upp hoppet   om allt.   Du var den enda som fick mig att stå kvar en låt till dig       mamma jag vet hur det måste kännas du vet inte vad jag ska göra, du sitter bredvid mig medans jag skriver...

Av En Flicka - 29 september 2012 17:27

Jag bara känner att jag är så arg hela tiden ! när jag är arg så vet jag inte vart jag ska ta vägen jag kommer lyckas slå till någon snart ! jag vet inte vad jag ska ta mig till !   Nu är mamma och jag hos mormor... älskar henne men när h...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards