morir

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

love hurts

Av En Flicka - 11 september 2012 12:02


Igår snacka jag med min pojkvän

och vi bråkar hela tiden, och vi har kommit på att vi knappt känner varandra.

Jag fick reda på att han har ljugit hela tiden

NÅGRA SAKER OM MEJ


1. Jag är emot rökning, drogor och allt som skadar sej själv

2. Det tar väldigt långt tid för mej att komma över saker

3. Lögner är det värsta jag vet

4. Jag har väldigt svårt att lita på människor


Och igår fick jag reda på att Han som jag älskar över allt annat

röker och snusar bakom min rygg

Han har rökt i 5 år och jag mår fruktansvärt illa av röken så han har hållt den gömd från

mej, Men samtidigt så ljög han mej rätt upp i ansiktet och sa att han hade

slutat.

jag vet inte vad som är värst

''att han ljög''

'''eller att han inte tror att jag ska förstå''


Så igår sa vi att det är nog bäst om vi lär känna varandra först, men vi

är fortfarande tillsammans men Jesper måste tänka lite först

innan han gör ett val


Och Julia!

jag är så otroligt glad att jag har dej !

 

 
 
anonym

anonym

7 oktober 2012 21:22

Vad klok du är som står emot rökning och alkohol. Heja dej! Det är starkt, coolt och klokt!

http://minvisning.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av En Flicka - 22 november 2012 15:31

heej   vet inte riktigt hur jag ska kunna fokusera när jag är i den här sitvationen... finns vell saker som jag vill uppleva i framtiden men inget som jag känner att jag behöver uppleva. jag ger hellre upp och slipper att kämpa mer...   m...

Av En Flicka - 24 oktober 2012 14:17

jag har ångest attacker jag orkar inte mer allt jag gör blir fel och allt jag säger tar folk konstigt   hela jag är misslyckad om en månad ska jag göra det men vet inte om jag ska ta tåget eller om jag ska hänga mig. ...

Av En Flicka - 7 oktober 2012 21:11

tack till alla som bryr sig !   betyder verkligen massor! men har inte orkat svara på alla, vet inte vad jag ska svara riktigt heller men jag har läst dem och är tacksam för erat stöd !   kram / en flicka ...

Av En Flicka - 7 oktober 2012 16:04

jag orkar inte mer jag har gett upp hoppet   om allt.   Du var den enda som fick mig att stå kvar en låt till dig       mamma jag vet hur det måste kännas du vet inte vad jag ska göra, du sitter bredvid mig medans jag skriver...

Av En Flicka - 29 september 2012 17:27

Jag bara känner att jag är så arg hela tiden ! när jag är arg så vet jag inte vart jag ska ta vägen jag kommer lyckas slå till någon snart ! jag vet inte vad jag ska ta mig till !   Nu är mamma och jag hos mormor... älskar henne men när h...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards