morir

Alla inlägg den 11 september 2012

Av En Flicka - 11 september 2012 21:37


Tänker och tänker och försöker att sluta

men det går inte Jesper, du är i mitt huvud hela tiden !

jag vill inte förlora dej.

Och jag hoppas verkligen att det du säger att du inte ska lämna mej är sannt !

jag älskar dej så mycket


Imorgon har jag bestämt mej för att verkligen gråta ut !

känner att ja behöver det.


kram // miss-sad


Av En Flicka - 11 september 2012 14:28

0-5 år: Jag var lycklig och mej själv jag behövde inte kämpa

 

5-10: saker började komma in i bilden, alla andra hade killar och jag var ensam

alla tyckte ja var annorlunda och konstig

 


10-11: jag hade vänner, men folk började stötta bort mej tack vare mina konstiga ''kommentarer''

jag var inte elak, men konstig

 


12-13: Jag bytte till en annan skola ''högstadiet'' jag blev retad, det ledde till ord, och det ledde till att jag blev slagen. Jag blev hotad, dem skrev saker på mitt skåp, dem spottade efter mej i korridorerna, dem kastade papper

i mitt hår för dem tyckte att det var roligt att det fastnade.
 Tillslut slutade jag att gå till skolan

jag var hemma i 3 månader och mamma försökte varje dag att få iväg mej

omedveten om vad jag fick gå igenom varje dag.

 


14: jag bytte skola, jag berätta en del av vad som hade hänt mej på skolgårda

jag började snacka med en psykolog och hon sa att jag hade

''social fobi''

så jag fick öva på saker.

när jag åkte hem från skolan

så blev jag slagen av 2 på bussen dem sa ''nu ska du få för allt du har gjort''

Det var 2 av dem som var elaka mot mej på min förra skola

 

15: min pappa dricker, mina föräldrar ska skiljas efter 19 år, jag har börjat gymnasiet

jag har blivit kär, fått en pojkvän, men vi kommer nog bara va vänner

fick diagnosen ADD

när jag fick min medecin mot ADD så försvann min ''sociala fobi'' om dem bara hade kommit

på det hela lite tidigare så kanske det hade varit annorlunda jag kanske skulle fått leva

mitt liv normalt jag kanske skulle sluppit att bli mobbad !

men då hade jag aldrig hittat dem fina vänner som jag har idag !

jag skulle kanske inte va emot rökning, drickning och drogor

jag är stolt över den jag är men jag vet inte hur mycket

mer skit jag orkar att ta !

men jag ska stå ut till den 1 december för då flyttar mamma och jag och då ska jag göra allt

för att försöka må bra igen som jag gjorde när jag var liten

 

jag ska bli flickan som försvann

hon finns nånstans jag måste bara hitta henne

 

kram / en flicka

Av En Flicka - 11 september 2012 12:37


Jag älskar er.

men allt har förändrats, jag är bara 16 men ni har alltid sagt att jag är klok

och jag gör oftast rätt val.

Ni borde lita på mig

Pappa: vi har inte alltid kommit överens, men när jag väl behöver dej så finns du där

men när du dricker så är du inte du

och när du drack och sa att du inte hade druckit så brast mitt hjärta

jag visste inte vad jag skulle göra, du lovade en sak som du inte höll oh derför

kan jag inte förlåta dej, jag kommer inte bo hos dej sen när du och mamma skiljer er

kommer träffa dej men inte sova hos dej

du har för mycket att bevisa


Mamma: Du har alltid funnits där för mej även fast jag har varit ett svin

derför vill jag säga förlåt för det jag kanske kommer att göra !

hur mycket jag än har plågat dej så har du alltid funnits där, du har ringt hem när jag

var sjuk du har ringt hem från jobbet när du vet att jag har varit ledsen bara för att se så att jag

mår bra ! 

jag vill bara att du ska veta att jag älskar dej mest av allt och du är

den person som jag ser upp till allra mest !

du är mitt allt mamma. DU ÄR MIN ÄNGEL!

jag älskar dej över allt annat !


Förlåt för det ni kommer få gå igenom och för det som kommer hända


kram// miss-sad

Av En Flicka - 11 september 2012 12:02


Igår snacka jag med min pojkvän

och vi bråkar hela tiden, och vi har kommit på att vi knappt känner varandra.

Jag fick reda på att han har ljugit hela tiden

NÅGRA SAKER OM MEJ


1. Jag är emot rökning, drogor och allt som skadar sej själv

2. Det tar väldigt långt tid för mej att komma över saker

3. Lögner är det värsta jag vet

4. Jag har väldigt svårt att lita på människor


Och igår fick jag reda på att Han som jag älskar över allt annat

röker och snusar bakom min rygg

Han har rökt i 5 år och jag mår fruktansvärt illa av röken så han har hållt den gömd från

mej, Men samtidigt så ljög han mej rätt upp i ansiktet och sa att han hade

slutat.

jag vet inte vad som är värst

''att han ljög''

'''eller att han inte tror att jag ska förstå''


Så igår sa vi att det är nog bäst om vi lär känna varandra först, men vi

är fortfarande tillsammans men Jesper måste tänka lite först

innan han gör ett val


Och Julia!

jag är så otroligt glad att jag har dej !

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards