morir

Alla inlägg under september 2012

Av En Flicka - 29 september 2012 17:27

Jag bara känner att jag är så arg hela tiden !

när jag är arg så vet jag inte vart jag ska ta vägen

jag kommer lyckas slå till någon snart !

jag vet inte vad jag ska ta mig till !


Nu är mamma och jag hos mormor...

älskar henne men när hon är nervös så snackar hon HELA JÄVLA TIDEN !

jag blir så arg och jag är rädd att jag ska göra nått


tack vare den där jävla ADD MEDECINEN SÅ FÅR JAG ARGA PROBLEM !

ååååh FUCK LIFE !

vill bara dö !

Av En Flicka - 19 september 2012 15:05

Tänker på jeppe men han var ett svin

jag var för blind för att inse det bara jag var och är fortfarande kär

i pöjken.

Jag anmälde min pappa eller jag berättade för min lärare vad han hade gjort

men jag sa idag till Soc att jag tänker inte genomföra det här

jag tänker inte förlora min syster. för jag kommer göra det om jag sätter min pappa i fängelse 


Just nu snackar jag med Henke eller messar, en söt kille i våran skola fast inte i samma klass ^^

han verkar vara en bra kille och jag hoppas att han inte sårar mig och kanske kan komma i tid ;)

höjde dosen concerta idag oh mår ganska bra idag

jag är hos min mormor med mamma för mamma orkar inte jobba'

oh jag mår för dåligt för att gå i skolan


Mamma ville sätta mej i foster familj men hon har ångrat sej hon kände att hon inte klarade av mej

men hon har fattat beslutet att hon inte vill lämna bort mej !


Jag hoppas det blir nått mellan Henke oh mej kram / en flicka

Av En Flicka - 15 september 2012 15:00

Just nu är jag hemma hos Julias mamma med Julia såklart, har ingen dator så skriver från mobilen
På jeppes skola så var det typ aktiviteter så vi åkte dit, igår gjorde vi officiellt slut vilket kändes jobbigt men endå skönt.
Jag älskar honom men det är nog bäst för oss båda

Av En Flicka - 13 september 2012 19:06

Idag berättade jag för min lärare vad min pappa

har ''omedvetet'' gjort mot mej

som jag har hållt innom mej i 3 veckor ungefär tror jag

Imorgon skulle jag snacka med några

jag vet inte riktigt

hoppas det är nått enkelt, pallar inte mer problem !


Jag har haft det jättebra idag... typ tills mamma ringde och börjar

klaga på hur hennes liv är för att jag mår dåligt

FÖR I HELVETE DET ÄR JAG SOM BLIR UTSATT!

inte hon !

visst jag förstår jag är hennes dotter men hon kan ju fan bete sej som en vuxen.

Har inte tjutit såhär mycket på länge !


vet inte hur mycket mer ja klarar

______


efter skolan idag så åkte vi och träffade jeppe <3

hoppas att det kommer lösa sej på den fronten i alla fall !


kram / en flicka

Av En Flicka - 13 september 2012 13:04


Snart slutar skoldagen då åker jag oh Julia buss till Intermilia

för att träffa jeppe, har egentligen ingen lust alls att träffa honom

men samtidigt saknar jag honom hela tiden vet inte hur jag ska tänka längre...


fuck this shit !

kram / Enflicka

hat

Av En Flicka - 13 september 2012 12:16

just nu känns det som allt är hopplöst

känns som allt är ett spel

hur jag än vrider på allt så ser jag ingen mening med att leva


tror inte jag orkar mycket mer

Av En Flicka - 13 september 2012 10:55

Jag kommer aldrig förlåta dej för det du har gjort

du kommer inte ens ihåg det

jag önskar att jag bara kunde va med Jesper oh Julia hela tiden och bara slippa alla problem och bara vara lycklig!
jag vill inte höra mina tankar längre!

ialla fall inte dem tankarna som jag hör nu.

Men vill inte att ditt liv ska förstöras pappa pågrund utav ett misstag, men samtidigt

så vill jag slå på dej tills du ligger ner

precis som du har gjort mot mej

när jag mådde som sämst så gjorde du det dåligaste tänkbara !


är knappt vid medvetandet nu fast endå så är jag det

känns konstigt

men inatt ska jag sova hos julia

vill inte hem


kram / en flicka

Av En Flicka - 13 september 2012 10:26


Heej

just nu sitter jag på samhällslektion, lyssnar på musik när jag egentligen ska lyssna

men har varit en väldigt jobbig vecka !

Idag berättade jag allt för min mentor om vad pappa har gjort mot mej.


 


ska göra allt för att må bra nu !

tänker inte ta mer skit av dej nu pappa !

du har redan förstört så mycket för mej.


nån gång ska jag berätta vad han har gjort men inte idag

sitter på lektion och vill inte bli känslosam just nu


Tror jag sover Hos Julia inatt också

behöver va hemifrån ett tag nu


kram // enflicka

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards